Lendavad tüdrukud



Pealkiri: Flightplan (lennuplaan)
Režissöör: Robert Schwentke
Žanr: põnevik
Aasta: 2005
Riik: USA

Mängivad:
Jodie Foster - Kyle Pratt
Peter Sarsgaard - Carson
Sean Bean - Captain Rich
Kate Beahan - Stephanie

[---]
Sissejuhatus: Lennukidisainer Kyle leinab oma abikaasat, kes kukkus majakatuselt alla. Ta otsustab koos tütrega minna vanemate juurde Ameerikasse, ja ühtlasi matta ka mees sinna. Lennul jääb ta aga magama, ning ärgates avastab, et tema tütar on kadunud, ning palub lennumeeskonnal alustada otsingut. Peagi selgub aga, et ei ükski reisija ega ka meeskonnaliige ei mäleta tütart temaga kaasas olevat. Selgub ka, et reisijate nimekirjas pole ta tütre nime, ning lõpuks teatab kapten, et surnukuurist saabus teade, et kui Kyle'i abikaasa katuselt alla hüppas, võttis ta endaga kaasa ka tütre. Kyle aga on endas kindel ja jätkab oma tütre otsimist.

Kommentaar: Esiteks, jah, ma olen teadlik, et ma mainisin sissejuhatuses esmalt kukkumist ja siis hüppamist. Nüüd siis filmist. Kuigi filmile heidetakse ette paljusid plothõule, oli film minu jaoks siiski selge. Kuna ma ei taha ikkagi teie filmielamust rikkuda, ei saa ma detaile anda, kuid see, mis puudutas tütart ja miks ja nii, on minu jaoks ikkagi loogiliselt ära seletatud. Mainimist tasuks ka see, et lennuk oli spetsiaalselt filmi jaoks ehitatud ja nii suurt lennukit päriselt veel ei eksisteeri. Ka heidab lavastaja Making Ofis nalja, et viimase 15 aasta lennufilmides on kasutatud ühte ja sama kokpitti.

9/10

2 Comments:

  1. Anonüümne said...
    "...leinab oma abikaasat, kes kukkus majakatuselt alla."

    nii ei ole ilus. ilusam oleks: "...leinab oma abikaasat, kes ootamatu õnnetuse läbi hukkus." või "...leinab oma abikaasat, kes traagiliselt oma elu kaotas."
    Anonüümne said...
    Taktitundelisem ta ju oleks, aga mul on tunne, et seljuhul muutuks hilisem katuselt alla hüppamise lause veidi mõttetuks.

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht