Sõber zombie



Pealkiri: Fido
Režissöör: Andrew Currie
Žanr: komöödia
Aasta: 2006
Riik: Kanada

Mängivad:
Carrie-Anne Moss - Helen Robinson
Billy Connolly - Fido
Dylan Baker - Bill Robinson
K'Sun Ray - Timmy Robinson
...

Sissejuhatus: Timmy Robinson'i parim sõber on kahemeetrine mädanev zombie nimega Fido. Kuid kui Fido sööb ära nende naabrinaise, algavad pahandused, mis sunnivad Timmy't kõvasti pingutama, et sõber alles jääks.

Arvamus: Mulle see film eriti ei meeldinud. Film oli muidugi hea ja tore ning huvitava kontseptiga. Soovitan isegi vaadata, sest see, mis mulle filmi juures häiriv tundus, ei pruugi üldse segada filmi nautimast.

Zombie'd on, nagu enamik filme neid kujutavad, äärmiselt madala intelligentsiga. See aga teeb nad eeskujulikeks näideteks sellest, kuidas lihtne ülesanne on tegelikult äärmiselt keerukas. Kui lähtuda ka filmis esinenud näitest, siis mina küll ei tahaks, et mu kalli raha eest ostetud õhtusöök maha pillatakse, kuna kellelgi kukkus mingi ese kildudeks, ja seetõttu unustab zombie-ettekandja kandiku oma käes ning loivab koristama, pillates kandiku maha. Või mida arvata sellest piimamees-zombie'st, kes nähes ajalehepoiss-zombie't ajalehti viskamas, mõtles, et piima oleks ka lahe visata? Ma usun, et tegu pole filmitegijate läbimõtlematusega, vaid zombie'de sobimatusega kodustamiseks, aga siiski rikkus see minujaoks filminautimise ära.

Oluline iva filmis oli minujaoks ka normaalsus. Noh, see et "Oi-oi-oi, meie pere on ainus, kel ei ole koduzombie't, me oleme ikka rõvedad friigid.".

See film on ka üks neist filmidest, mille liigituse tõttu tahaks ära tappa kõik lollid ja nõrganärvilised inimesed. Horror?! Mida fakki nagu, kuskohas see horror on? Olgu, tegelikult on see liigitus vast selle filmi puhul vajalik, ehkki see on pigem hoiatus nõrganärvilistele. Kuigi tegelikult pole põgusalt näidatud jäsemehammustused ja pähetulistamised üldsegi halvemad kui mõne märulifilmi detailsemalt näidatud haavatasaamised. Ja viimastel pole ju liigitust "Horror".

Muide, mina, kes ma pole eriline filmiapsude märkaja, panin tähele, et kui Tim pritsib oma zombie't veega ja zombie paneb käed ette, on need käed inimnaha värvi.

6/10

1 Comment:

  1. Anonüümne said...
    tahaks seda filmi saada
    tänks???

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht