Louis XVI abikaasa, Marie Antoinett' elu osaline ekraniseering.



Pealkiri: "Marie Antoinette"
Režissöör: Sofia Coppola
Žanr: draama
Aasta: 2006
Riik: USA / Prantsusmaa

Mängivad:
Kirsten Dunst - Marie Antoinette
Jason Schwartzman - Louis XVI
Judy Davis - Comtesse de Noailles
Rip Torn - Louis XV
Rose Byrne - Duchesse de Polignac
... [---]


Sissejuhatus: Marie Antoinette oli kõigest 14-aastane, kui ta pandi mehele Prantsusmaa kuningale Louis XVI-le. Naiivne tüdruk satub külluslikku Pariisi õukonda, mis kihiseb vandenõudest ja skandaalidest. Triivides üksi, ilma kellegi suunava toeta selles ohtlikus maailmas, mässab noor ja kapriisne Marie Versailles’ isoleeritud õhustiku ja iganenud tavade vastu, muutudes seda tehes Prantsusmaa ajaloo kõige vääritimõistetumaks monarhiks.

Arvamus: Mu ootused filmidele on vist liialt suured. Naisterahvana märkasin, kuidas peale selle filmi linastumist tekkisid kosmeetikatööstuses selletemaatilised kosmeetikavahendid ning sellest filmist jõudis minuni vaid ilu pool. Film ise aga venis ja polnud pooltki nii huvitav, kui lootsin. Palju silmailu pakkusid imelised kostüümid ja soengud, vaagnate viisi kauneid toite, Versailles'i lossi ülikenad ruumid (olen ise seal lossis käinud ja väga vahva oli mõelda, et ma olen ise osades neis ruumides käinud, kus see film tehti). Enamus punkte lähevadki just filmi ilule, mitte sisule. "Las nad siis söövad kooki."

5/10

5 Comments:

  1. Anonüümne said...
    peaks vaatama, mulle meelib kirsten dunst. aga kujuures, rose (kate winslett) titanicus kirjeldas ka mõne lausega kuningklassi igavat elu (rose'i kihlatu ütles ju we are royalty, rose)
    Anonüümne said...
    Oh, selle ma unustasingi arvamusse lisada, et mulle ka Kirsten Dunst väga meeldib :)
    Lugesin hiljem Marie Antoinette' kohta Wikipediast ka ning väga täpne filmiga oli, kui tüütud Marie jaoks need kombetalitused ja rutiin olid.
    Anonüümne said...
    ega ma olengi kirsten dunsti näinud ainult kahes spideman'i filmis ja siis kahes veel. + savage garden'i video, kui see loeb. ja rose läkski titanic'us jack'iga, sest talle tundus ka see rutiinne eputamine tüütu
    Anonüümne said...
    Kirsten Dunst on minu silmis üks suurimaid hottiesid Hollywoodis. Või vähemalt oli selle ajani, mil ta kuidagi jõle punaseks muutus. "The Virgin Suicides", seal oli ta kõige ilusam oma blondide juustega.
    Anonüümne said...
    Ja "The Virgin Suicides" oli kah Coppola film. Kuskil mu blogis peaks selle filmi arvustus olema. Või siin.

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht