Te ju armastate mind..



Pealkiri: "Gossip Girl"
Autor: Cecily von Ziegesar
Žanr: draama / komöödia / romantika
Aasta: 2007 - ...
Riik: USA

Mängivad:
Serena van der Woodsen - Blake Lively
Blair Waldorf - Leighton Meester
Dan Humphrey - Penn Badgley
...[---]

Sissejuhatus: Seriaali aluseks on Cecily von Ziegesari samanimeline raamatute sari, mille esimene teos ilmus aastal 2002 (Eestis 2003).

Tegevuspaigaks on Upper East Side New Yorkis. Tegelasteks rikaste vanemate lapsed, kelle mõtted tiirlevad seksi ja lõbustuste ümber, mille kõrvalt üritavad kõik saada kolledžidesse, kuhu on nad alati soovinud pääseda. Kogu sellel näilisel glamuuril ja täiuslikkusel on aga ka oma varjupool, mille hulka kuuluvad armudraamad, seaduste rikkumised, reetmine ja palju muud.

Seriaali on tehtud vaid üks hooaeg, kuid hiljuti alustati ka teise hooaja osade võtetega.

Arvamus: Ütlen kohe ette ära, et ilmselt mitmetele selle blogi lugejatele selline seriaal eriti peale ei lähe. Tegemist on n-ö teismeliste "Seksi ja linnaga", kuid julgen väita, et vastavalt maitsele meeldib see igas vanuses inimestele (siiski ilmselt rohkem nooremapoolsetele naistele).

Mina tutvusin esimesena raamatutega olles ise veel parajalt teismeealine. Tegemist oli väga huvitava ja kerge lugemisega ning meenutas mulle tasemelt natukene "Printsessi päevikuid". Tulid need mõlemad ka Eesti raamaturiiulitele samal ajal. Kõiki raamatuid ma läbi lugenud ei ole, kuid nüüd tekib vaikselt plaan küll, et võiks.

Umbes kuu aega tagasi mõtlesin, et meenutaks raamatuid, mida ma lugenud olen ja uuriks, kas neist filme/seriaale ka tehtud on. Oma suureks üllatuseks tuligi mulle meelde "Klatšimoorid" ja veelgi suuremaks üllatuseks avastus, et seriaali esimene hooaeg on juba täiesti olemas. Sai siis endale kõik 13 osa muretsetud ja mõne päevaga need ära vaadatud. Filmis oli palju, mis mulle meeldis: moekad riided, kaunid tegevuspaigad, hea taustamuusika, ilusad inimesed jne. Kuigi tuleb tunnistada, et mulle just kõik rikaste inimeste elu kajastavad seriaalid ei meeldi, aga see oli kuidagi mõnus. Ka see oli minu jaoks plussiks, et näitlejad olid väga hästi valitud ning väga hea, et esialgu sinna plaanitud Lindsay Lohanit seal siiski ei olnud. Mitmeid näitlejaid nägin ma seal üldse esmakordselt ja eraldi tahaks välja tuua Chuck Bassi mänginud Ed Westwicki, kes mulle üpriski meeldima hakanud on. Selle juures mängib ilmselt ka rolli, et ta filmis sellist paha poissi mängib ning kuid ta sobib selleks superhästi.

Ootan igatahes väga teise hooaja osi!

9,5/10

12 Comments:

  1. Anonüümne said...
    Ma ei tahaks su kriitikataluvust torkida, aga Eestis on komaga arvud, rõhk sõnal komaga (hääldad ju ka "üheksa koma viis", mitte "üheksa punkt viis").
    Anonüümne said...
    See oli teistmoodi tähelepanek, mis kriitikataluvust sel viisil ei torgi. Aitäh.
    Anonüümne said...
    Sa unustad lisada märgi, mis ei lase su tervel sissekandel esilehel näida. Ma parandaks ise ära, aga ma mõtlen, et ehk ta siis vahetab kirjutaja alt ära.
    Anonüümne said...
    Ma ei oskagi sellist asja lisada. Kust see veel käib? ^^
    Anonüümne said...
    Tegelikult on nii,et Hollywoodi streigi tõttu jäi hooaeg pooleli. Aprillis peaksid nad alustama uuesti filmimist ja võibolla isegi tulevad osad samal kuul eetrisse. Et minu teada on esimene hooaeg poolik veel.
    Ja Ed Westwicki'il on megamahe bänd. Tseki järgi - http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=107564724
    Kutt on multiandekas.

    Ning preili Lohanit taheti võtta filmi, sest algselt plaaniti teha sellest film. (Aastal 2005, suvel, kui ma ei eksi.)

    Mhmh, ma olen üks fännidest. =)
    Anonüümne said...
    Sa lisad peale seda kolme punkti (full cast) selle [---] (copy-paste ja minek)
    Anonüümne said...
    janika, sa oled jah väga fänn. Ma ise alles uus fänn, seega väga detailidest veel ei tea, kuid üritan siiski uute asjadega kursis olla. Siiski olen ma vägagi kindel, et praegu teise hooaja lindistamine käib: http://popsugar.com/tag/gossip+girl

    Shin, suur aitäh, hakkama sain! :D
    Anonüümne said...
    Hästi. ^^
    (sama asi oli selle kopra või maitea mis looma pool-multikaga ka)
    Anonüümne said...
    Ömn..
    Vaatasin ka esimesed 13 osa ära,peaaegu ühe õhtugagi vist.
    Ma olen raamatusaarjast heal juhul 2 raamatut lugenud aga seep on päris hea.
    Hea näitlejate valik on.

    Ootan uusi osasid.
    Anonüümne said...
    Uus osa tuleb 21. Aprill eetrisse.
    Ja esimene hooaeg pidi olema pikk 22 episoodi. Aga juurde tehakse vaid viis. Seega esimene hooaeg on hoopiski 18 osa + siis üks round up osa.

    Teine hooaeg tuleb alles sügisel! =)
    Anonüümne said...
    Ma vaatan kusjuures hetkel esimest hooaega ja meeldib, ma nii plikalik, cool.
    Tegelikult on hea ja kerge meelelahutus.
    Anonüümne said...
    ma ütleks, et sari on parem, kui raamatud, kuigi kommertsi-maitse on sarjal juures tugevasti. Paljud tegelased on kõvasti teised, näiteks kui sarja Chuck mulle meeldib, siis raamatus on ta rohkem shit-maker ja Blair'iga sebimisest pole eriti juttugi, kui ta orientatsioon oma soo poole on. Aga tegelikult tahtsin ma jõuda selleni, et Gossip Girl sarjana on minu meelest üks normaalsemaid omataoliste seas ja mulle see meeldib, enivei.

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht