Kättemaks on magus



Pealkiri: "The Count of Monte Cristo" (Krahv Monte Cristo)
Režissöör: Jay Wolpert
Žanr: draama / seiklus
Aasta: 2002
Riik: USA / Suurbritannia / Iirimaa

Mängivad:
James Caviezel - Edmond Dantes
Guy Pearce - Fernand Mondego
Dagmara Dominczyk - Mercedès Iguanada
Richard Harris - Abbé Faria
James Frain - J.F. Villefort
"..."[---]

Sissejuhatus: Edmond Dantes on tavaline meremees. Ta elu võtab aga uue suuna siis, kui teda riigireetmises süüdistatakse ning kohtuta vangi mõistetakse. Ta viiakse salajasele saarele vangikongi, kus peab veetma 13. aastat enda elust.
Dantes-i eakas kongikaaslane avaldab talle enda suure saladuse - kuulsa Krahv Monte Cristo aarde asukoha. Lisaks aitab vana mees kaaslasel põgeneda ning kättemaksuhimuline Dantes asub aardejahile ...

Arvamus: Kui ma oma tuppa raamaturiiuli panin, siis vedasin siia ka Alexandre Dumas' teose "Krahv Monte-Cristo". Pean aga ausalt tunnistama, et lugeda pole ma seda jõudnud. Kunagi sai loetud küll mingit lühikest lastevarianti sellest, kuid ega ma eriti ei mäletanud enam midagi. Tihti mulle väga pikki filme ei meeldi vaadata, kuid selle filmi puhul võin küll öelda, et aeg läks lennates. Tänapäevasele äkšonile ja getofilmidele hea vaheldus, kirjandusklassika siiski. Mõtlesin täna küll midagi lustliku vaadata, kuid ei kahetse sugugi, et asusin seda filmi vaatama. Tõsiselt kift.

Hinnang: 9,5/10

5 Comments:

  1. Anonüümne said...
    See film on raamatuga võrreldes täielik käkk ja sellele 9,5 punkti 10-st anda on pühaduseteotus :)

    Dumas' ja Hollywoodi suhted on üldse keerulised, ei õnnestu neil kuidagi üht normaalset Dumas' ekraniseeringut teha (viimase aja filmidest saab The Man In The Iron Mask sellele ilmselt kõige lähemale).
    Anonüümne said...
    See on minu arvamus filmist ning nagu ka arvamuses kirjas, siis tunnistan ausalt, et pole seda teost lugeda jõudnud.
    Anonüümne said...
    Anonüümne said...
    Ups. Ma tõesti seda teist pole märganud. Silly me :D Aga huvitav kokkusattumus :P
    Anonüümne said...
    Mulle see film meeldis, olen näinud mitu korda. Raamatut pole lugenud...eelistan alati filme.

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht

Blogger Templates by Blogcrowds