Mehed sükkpükstes

Filmi pealkiri lihtsalt sobib ka siin pealkirjaks :P



Pealkiri: "Robin Hood: Men in Tights" (Robin Hood: mehed sukkpükstes)
Režissöör: Mel Brooks
Žanr: komöödia
Aasta: 1993
Riik: Prantsusmaa / USA

Mängivad:
Cary Elwes - Robin Hood
Richard Lewis - Prints John
Roger Rees - Rotinghami šeriff
Amy Yasbeck - Maid Marian
Mark Blankfield - Blinkin
...[---]

Sissejuhatus: Robin Hood vangistatakse ristisõja ajal. Koos ühe oma kaasvangi Asneeze abiga põgeneb ta vanglast ja asub teele Inglismaale. Asneez palub teda aitama tema poega Achood, kes on vahetusüliõpilasena Inglismaal. Kui ta kodumaale saabub, avastab ta, et maksude maksmatajätmise tõttu tema loss konfiskeeritakse ning prints John on kuningas Richardi ristisõjasoleku ajal haaranud võimu Inglismaa üle ja kasutab seda julmalt ära. Koos oma pimeda teenri Blinkini, suure, tugeva ja rumala Väikese Johniga, Väikese Johni sõbra Will Scarlet O'Hara ja Achooga üritavad nad luua kampa vargaid võitlemaks printsi tegude vastu. Küll aga satub tema varastekamp olevat suures hulgas külalollid, keda on vaja treenida lahinguks. Samal ajal satub ta Rottinghami šerifi vaenu alla. Muidugi ei jää ära ka neitsi Maid Mariani armumine filmi kangelasse Robinisse.

Arvamus: Ma küll kusagil ei näinud, aga ma paneks hea meelega filmile veel muusikali žanri, sest laulu ja tantsu on seal kasutatud päris mitemeid kordi. Aga komöödia on ta igatepidi. Samas pole ta selline täiesti hiilgav paroodiakomöödia mis hullult naerma paneks. Naljakaid kohti on vaatamata sellele piisavalt. Küll aga ma ei tea ma, kas minu vähene naermine on põhjustatud sellest, et mul pole selliseks filmiks sobilikku naerusoont või ei suudetud filmis seda lihtsalt piisavalt hästi välja tuua. Toreda lausena võiks mainida: "Blinkin, fix your boobs. You look like bleedin Picasso." ja ka näiteks šerifi lauseehitused. Mida filmi vaadates peaks jälgima on prints Johni sünnimärk. Sellel on omadus...liikuda. Igast toredaid asju on, kuigi näitlejatöö võiks olla veidi parem mõninga koha pealt. Muud nagu ei oskagi öelda xD

Hinnang: 6/10

2 Comments:

  1. Anonüümne said...
    Mulle meeldis Cary Elwes siin filmis.
    (Men in Tights, muide)
    Anonüümne said...
    tohoh. ma oleks võib-olla tahtnud arvustust teha, kuna see ikkagi mu lemmikfilme. okei, ega see paha pole, et sa seda ise tegid. muusikalise koha pealt ütlen, et mel brooks'i filmid sisaldavad tihti muusikalisi numbreid. see prints john'i sünnimärk on tegelikult paroodia filmi Robin Hood: Prince of Thieves (1991) nottingham'i šerifi armist, mis filmi käigus pisut nihkus. üldse on see film põhiliseks materjaliks, mida parodeeritakse. ka ristiisa-koht on hästi tehtud. parodeeritud on ka Home Alone'i. ei taha küll filmielamust rikkuda, kuid mainimise põhjuseks on see, et sellest paroodiakohast on väga raske aru saada. vihjeks niipalju, et filmis on üks karjuv poiss; Home Alone'is karjatab kevin, pannes näole aftershave'i. ja ka minu jaoks on filmi haripunkte mervin'i ehk rottingham'i šerifi segamini lauseehitus. over that boy hand!

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht

Blogger Templates by Blogcrowds