Kirjutaks ka siis nõmedustest, millega ma olen kokku puutunud!



Pealkiri: "Freddy Got Fingered" (Ahistatud Freddy)
Režissöör: Tom Green
Žanr: komöödia
Aasta: 2001
Riik: USA

Mängivad:
Tom Green - Gord Brody
Rip Torn - Jim Brody
Marissa Coughlan - Betty
Eddie Kaye Thomas - Freddy Brody
Harland Williams - Darren
...[---]

Sissejuhatus: Gord on 28-aastane lootusetu joonistaja, kes lootusega oma töid esitleda võtab ette retke Oregonist Hollywoodi. Talle öeldakse, et need on nii nõmedad, kui olla saavad, läheb ta kurvastusega tagasi koju, kus taas hakkab teda kiusama kuri isa. Pereprobleemide tõttu lähevad nad perega nõustaja juurde, kus Gord ütleb, et tema isa ahistab tema venda Freddy't. Kuna tegelikult 25-aastast Freddy't peetakse alaealiseks, jäädakse juttu ka kohe uskuma. Nii ongi maja Gordi päralt ning ta hakkab joonistama oma perel põhinevat "Sebrad Ameerikas".

Arvamus: Tom Greenil on tõepoolest haige fantaasia. Tähendab, "Ichi the Killer" taolisi filme vaadates välgatab mul sama mõte läbi, aga need on vähemasti maitsekad. Sel filmil pole ka maitset. Kui Green tõepoolest loodab, et suudab inimesi naerma ajada, lõigates lahti põdra ning kandes seljas tolle nahka (kuna talle öeldi tema joonistuste kohta, et ta peab loomade sisse vaatama!) ning hobusel pihku pekstes, siis on ta vägagi eksinud. Gorehoundidele või muidu pervertidele võib see "komöödia" asjalik olla (stseen, kus Gord võtab vastu sünnitust, võtab imikul nabanöörist ja keerutab toda üle palati ringi, pritsides kõik verd täis), aga minu jättis küll külmaks. "Freddy Got Fingered" on väärt neid viite kuldvaarikat, mis ta sai.

Hinnang: 2/10

1 Comment:

  1. Anonüümne said...
    No ma olen ka tegelikult gorehound, aga mingis lollakas komöödias seda ma küll näha ei taha.
    2 punkti selle koha eest, kus Gord lahtist luumurdu lakkus. ;)

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht

Blogger Templates by Blogcrowds