Ma ei oska nüüd eestikeelse pealkirja osas kommenteerida.. Filmiveeb.ee's on niimoodi. :x



Pealkiri: "Slither" (Libisemine)
Režissöör: James Gunn
Žanr: õudukas / komöödia / ulme
Aasta: 2006
Riik: Kanada / USA

Mängivad:
Nathan Fillion - Bill Pardy
Elizabeth Banks - Starla Grant
Gregg Henry - Jack MacReady
Michael Rooker - Grant Grant
Tania Saulnier - Kylie Strutemyer
...[---]

Sissejuhatus: Lugu siis järgmine - Wheelsy väikelinna lähedale metsadesse langeb meteoriit, mille sees on kuri tulnukparasiit. Väga veidra nimega Grant Grant leiab selle, kui viibib metsas koos oma endise tüdruku noorema õega. See muidugi nakatab teda ning järgneb kaos, sest keldrisse tekitab ta terve pesakonna väikeseid tigedaid nälkjaid, kes linnainimeste kehasid üle võtma asub. Väike grupp inimesi üritab Granti takistada, samal ajal kui too on moondumas aina jubedamaks elukaks.

Arvamus: Vahepeal oli IMDb üle seitsme ja võib-olla kruttisin oma ootused liialt üles. Paar asja, mida lootsin: sama palju naermist kui seda pakkus "Shaun of the Dead" (FilmiPloogi artikkel) ning kõvasti gore'i. Viimase olemasolus olin kindel, sest ometigi lavastajaks James Gunn, üks Troma isasid. Seda muidugi oli, aga peale ühe kuti poolekshakkimise ja mõne venna õhkulaskmise midagi küll ei olnud. Sisu ei ole kah ju midagi erilist, kui aus olla. Kehade ülevõtmise teema on juba nii klišee, see on juba kultuslikuks saanud. Filmikunsti vanematest pärlitest näiteks "Invasion of the Body Snatchers" , uuematest ehk Robert Rodriguez'i "The Faculty". Maa peale langev meteoriit, mis õudusi-hävingut põhjustab, tuletab jälle kohe C. Russelli "The Blob". Seega ei ole Gunn küll millegi uue-huvitavaga välja tulnud.

Ärge nüüd arvake, et ma Troma põlastaja olen. Tõsine fänn saab oma annuse kindlasti kätte, mina ootasin lihtsalt võib-olla liiga palju.

Hinnang: 4/10

1 Comment:

  1. Anonüümne said...
    Oi, mulle slither väga meeldis, ootused ei olnud samas üldsegi kõrgel ka, pigem vastupidi. Arvatavasti jäi mulle 2006 parimaks õudusfilmiks. mõnus kuidagi oli...

Post a Comment



Uuem postitus Vanem postitus Avaleht

Blogger Templates by Blogcrowds